Forum 13 LO 1H Strona G│ˇwna 13 LO 1H
forum klasowe 1H
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Nic tylko sie zabic .

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 13 LO 1H Strona G│ˇwna -> szko│a.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 700
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 8:16, 09 Kwi 2014    Temat postu: Nic tylko sie zabic .

CHC─ś, ┼╗EBY┼Ü WIEDZIA┼ü(A), ┼╗E JEST TO PO TO, ABY UTRZYMA─ć TEN PROGRAM LEGALNYM!
[link widoczny dla zalogowanych]
na swiecie, ale wiesz, znajomosci przez internet bywaja ryzykowne.Czy te dane o nim w jakis sposob spraewdzilas?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam taki problem, cwicze brzuszki, przyznam ze dosc niereguralnie no ale cwicze i staram sie by było reguralnie, czuje ze mam bardzo mocne i silne miesnie brzucha...
[link widoczny dla zalogowanych]

Reszta do autorki [link widoczny dla zalogowanych] To o co mi chodzi chyba by┼éo wcze┼Ťniejsze od tych utwor├│w.
[link widoczny dla zalogowanych] Stawiasz sobie jakis cel? nie wiem kt├│re juz z kolei .. od 30 lat choruje na to paskudztwo . u mnie od trzech dni ┼Ťredni, ale w sumie sie nie dziwie, bo ja nie odzywiam sie tak reztrykcyjnie. [link widoczny dla zalogowanych]
Bialej chrzescijanskiej naloznicy nie trzeba juz zdobywac podczas ryzykownych wypad├│w. Byl dla mnie calym swiatem choc nie byl dla mnie dobry. namoczy─ç stopy w wodzie bardzo ciep┼éej z myd┼éem. Dobrze sie dogadujecie a to znacznie u┼éatwia spraw─Ö Wreszcie przyszed┼é czas na mi─Öso. w centrum na nowowiejskiej, a i cena karneciku przyst─Öpna bo dla nas tylko 129 z┼é za miesi─ůc . kiedy rodzi┼éa┼Ť?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ania_Szycha tu zajrzyj
czyli nie ma nie
Zerknij tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zamierzam do niego dzwonic po dlugim weekendzie.
[link widoczny dla zalogowanych]

[15.03] 09:13 mniam_mniam
[link widoczny dla zalogowanych]
co miesiac farbuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W┼Ťr├│d kobiet zanotowano du┼╝o wi─Öksze trudno┼Ťci aby si─Ö ÔÇ×wy┼é─ůczy─ç ni┼╝ u m─Ö┼╝czyzn. [link widoczny dla zalogowanych] pozatym niektorzy uciekaja z biedy , nie raz widzialam jak carabiniery lapali ich za te podrobki
mowi┼éa ci cos na ten temat? Nie ma co liczy─ç, ┼╝e fryzjer zrobi cud na g┼éowie w trakcie jak my b─Ödziemy siedzie─ç z zamkni─Ötymi oczami albo czyta─ç gazet─Ö. Jestem po 30-stce i przesz┼éam operacj─Ö tarczycy w listopadzie 2008r. Polecam studio Babicz na borsuczej - cho─ç cholernie drogo, ale mo┼╝na zadzwoni─ç dodadz─ů do bazy i b─Ödzie si─Ö kr├│likiem,cho─ç by┼éam tak, moje znajome i super ┼Ťci─Öte! to Was juz nie ma i nie moge sobie porozmawiac. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] 1/22/oj.diets.ap/ ;/ 258 78 58, nie podaje nazwy bo juz 2 razy zmieniali, nie wiem jak sie to aktualnie nazywa, ale atmosfera jest naprawde mila, ceny jak wszedzie. uwielbiam stopki Stosowa┼éam chyba juz wszystkie diety .. Piszesz o ch┼éopaku,najpierw zadbaj o siebie kurcze ja zacze┼éam ─çwiczenia a6w ale tego wszystkiego jest tak pe┼éno ┼╝e ju┼╝ nie wiem co wybra─ç, zdecydowanie wi─Öcej os├│b poleca ─çwiczenia z mel B, lub Ew─ů Chodakowska czy jako┼Ť tak..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam wielka prosbe do wszystkich!!!
Poszukuj─ůca --> niestety, nie zawsze mo┼╝na pom├│c (czego Ci nie ┼╝ycz─Ö), ale zawsze mo┼╝na powiedzie─ç pacjentce co┼Ť konkretnego .

Zwracajcie na to uwag─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko przod biore pasemko zwijam ja i podpinam albo np klamry sa takze dobre tylko cienkie metalowe (nie inne!) polowe wlosow podinam a polowe zostawiam wyglada za*ebi*szczo!
[link widoczny dla zalogowanych]
NIKT NIE ZAPRZECZY !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie ma regul jak sie zyj to zalezy od zaradnosi i gospodarnosci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po kolejnej rozmowie zaproponowali na obiad ryb─Ö(hmm) i kotlet z kurczaka.

Najlepiej dzia┼éa na mnie Sedomix i to dosy─ç szybko. [link widoczny dla zalogowanych] ta ich niesamowita inteligiencja , a przede wszystkim to , ┼╝e ┼╝aden psycholog nie potrafi s┼éucha─ç tak jak oni , s─ů spokojnie i zawsze opanowani , oni nie os─ůdzaj─ů tylko staraj─ů si─Ö naprowadzi─ç na w┼éa┼Ťciw─ů drog─Ö .
kiedys m├│j facet wszed┼é cicho do ┼éazienki i przygl─ůda┼é mi si─Ö. pozdrawiam. Widz─Ö ┼╝e wiele dziewczyn porobi┼éo kolczyk w p─Öpku. ma to zapobiegac podraznieniu i nieprzyjemnemu uczuciu. Witam wszystkich!Tydzie┼ä temu zakupi┼éam orbitreka marki York, kosztowa┼é sporo bo 1650z┼é., ale uwa┼╝am ┼╝e lepiej wyda─ç na dobry sprz─Öt.Od 10.06 do dzi┼Ť zgubi┼éam 36kg., je┼║dzi┼éam na rowerku stacjonarnym, ale niestety by┼é bardzo intensywnie u┼╝ywany i zacz─ů┼é si─Ö ju┼╝ psu─ç i okropnie skrzypia┼é, a mam 5 miesi─Öczn─ů c├│rk─Ö i budzi┼éa si─Ö przez tem ha┼éas.Orbitrek jest super niec nie s┼éycha─ç podczas jazdy.Musz─Ö przyzna─ç ┼╝e jazda na rowerze by┼éa niczym w por├│wnaniu z orbitrekiem.Je┼╝d┼╝─Ö codziennie po godzince ijakschodz─Ö z niego to nogi si─Ö pode mn─Ö uginaj─ů.┼╗ycz─Ö wytwa┼éo┼Ťci w je┼║dzie i pami─Ötajcie ┼╝e tylko je┼Ťli b─Ödzieci je┼║dzi─ç systematycznie to b─Öd─ů efekty.Pozdrawiam serdecznie [link widoczny dla zalogowanych]
Tam kto┼Ť fajne porady umieszcza. Cena za 5 dni nawet przyst─Öpna. r├│wnie┼╝ jestem posiadaczk─ů kr─Öconych w┼éos├│w, nie s─ů to wprawdzie spr─Ö┼╝ynki ale jestem zadowolona co do lewatyw to ja stosuje herbate przeczyszczaj─ůc─ů red slim, i dzia┼éa jutro zamierzam ja sobie zapodac Niestety by┼é to m├│j drugi lekarz, wcze┼Ťniej chodzi┼éam do konowa┼éa kt├│ry nie zauwa┼╝y┼é ┼╝e z ci─ů┼╝─ů jest co┼Ť nie tak. Tel. Zagl─ůdnij do nas czasem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Odradzam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze t tabletki mi pomoga.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

waga w domu to jest prawdziwa motywacja!
[link widoczny dla zalogowanych]
dobra spadam,ale sie tu naprodukowalam hehehe,do potem,pa To chyba jaka┼Ť post─Öpuj─ůca choroba.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zupe┼énie nie zgadzam si─Ö z wypowiedzi─ů DIETETYKA o ─çwiczeniach, osobi┼Ťcie dwa razy w tygodniu ucz─Öszczam na zaj─Öcia aerobiku, bardzo solidnie wykonuj─Ö ─çwiczenia i praktycznie zawsze mam zakwasy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tzn.
DZIEWCZYNY odradzam, nie zmieniajcie na sile koloru, to prawda wlosy nie palec odrosna ale lepiej nie ryzykowac

Wchodz─ůc na nasze Forum znajdziesz wszystko co Cie interesuje. [link widoczny dla zalogowanych] Ale wczoraj wyra┼║nie mi pomog┼éo.
By┼éam wtedy na niego w┼Ťciek┼éa , ┼╝e wog├│le go wzie┼éam do mojego porodu, co zresztom mu wykrzycza┼éam. Czy ktos zna taki przypadek? GRATULUJ─ś Wam dziewczyny!!! Ale najlepsze byly jej teksty typu: Taksinka, jak nie wiesz, czego chcesz, to mo┼╝e to schizofrenia, ale spoko-TO SI─ś LECZY. [link widoczny dla zalogowanych]
Pawe┼é Ma┼éaszy┼äski Cze┼Ťc dziewczyny .Co my┼Ťlicie o ┼╝elach firmy GABRYIELLE. mam pytanie kolezanka dala mi luteine 50 poniewaz chcialam przyspieszyc okres. A do wyci─Öcia mam tylko guza lub ca┼éy prawy p┼éat, zale┼╝y co tam zobacza po otwarciu . Konsultacje i zapisy : robi┼éa┼Ť lewatywy??? Jedno g┼éosne aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i m├│j skarbus by┼é na swiecie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z ty┼éu natomiast s─ů to takie malute┼äskie spr─Ö┼╝ynki kt├│re bardzo si─Ö pusz─ů a w dodatku podnosz─ů ku g├│rze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaawansowany proces produkcji Evolence usuwa antygenow─ů cz─Ö┼Ť─ç moleku┼éy kolagenu - telopeptydy, kt├│re s─ů odpowiedzialne za powstawanie reakcji alergicznych.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 13 LO 1H Strona G│ˇwna -> szko│a. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Charcoal Theme by Zarron Media
Regulamin